关于我

日为朝,月为暮,卿为朝朝暮暮。

 
 

#跟着凯源学英语#2

又名凯源日常英文版 (;;;;;°∇°)

上一篇居然有人给我点赞啦所以就耿直的继续






1.tell sb. what to do next 告诉某人下一步该做什么

Noboby tells Roy what to do next after Karry left.


2.keep on doing 反复做…,继续做

Karry wants to keep on making love with Roy.


3.put forward 提出

Karry promised that he won't put forward to break up with Roy forever.


4.keep sb. from doing… 使某人不做某事

Karry keeps Roy from moving in the bed.
(这里move是乱动的意思 ('-'*) )


5.play an important part/role in… 在…中起重要作用

Karry and Roy play an important part in each other 's life.







都有好好记住吗 (。・´∀・`)ノ

我yes觉得自己脑洞有点大,每句都能发展成一个段子

谢谢支持

最后我要说一句!为什么我写这个你们都给我点赞可是我之前写的那篇婚礼文你萌都不理我 (´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)心塞至死咯 我真的写了很久 虽然写的可能不太好 虽然剧情虐可是……

评论(5)
热度(40)

© 暧妹 | Powered by LOFTER